Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The story of ninja's

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Zucht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lila

Lila

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 16-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Who likes a girl like me?
Wapens:

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Zucht   Zucht I_icon_minitimewo jan 20, 2010 9:04 pm

Een meisje kwam aangerend. Ze had haar ene hand op haar schouder liggen die gewond was. Ze zuchtte even en ging zitten. Ze keek rond en zag opeens haar paard liggen. Ze stond op en liep erheen. Ze verbond de wonde in zijn been en schouder. "Je overleeft het wel" zei ze met een glimlach en ging erbij zitten. Haar wonde prikte erg hard maarja. Ze keek even rond en liet haar hand op de wonde. Het was al deels gestopt met bloeden, gelukkig maar. Het paard briesde erg zacht en bleef liggen. Hij hoorde wel wat en werd onrustig.

[Alleen Lila & Deidara!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Deidara

Deidara

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: Love is weak..
Wapens:

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht   Zucht I_icon_minitimewo jan 20, 2010 9:31 pm

Ineens vloog er een shuriken knive langs Lila en deze boorde zich in de buik van het paard. ''Wees daar maar niet zo zeker van.'' Sprak een kille stem tegen Lila. Het was Deidara en hij stond ongeveer 3 meter van haar vandaan. Zijn blik was kil en zijn arm was nog zo in de houding dat je kon zien dat hij de shuriken knive had gegooit. Lila zou er spijt van krijgen dat ze er als een bang hondje vandoor was gegaan.
Lila

Lila

Ninja Character
Wapens:

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht   Zucht I_icon_minitimewo jan 20, 2010 9:35 pm

Lila schrok op en keek naar het paard. Ze trok het eruit en stond op. "Jij" siste ze kwaad en gooide het hard terug. Ze scheurde wat van haar shirt en legde het op de wonde. Ze richtte haar dan op Deidara en keek hem strak aan. "Denk maar niet dat je me zo snel dood krijgt" zei ze kwaad en keek hem aan.
Deidara

Deidara

Ninja Character
Wapens:

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht   Zucht I_icon_minitimewo jan 20, 2010 9:51 pm

Deidara hield zijn hand op en de shuriken knive kwam precies tussen twee vingers terecht. ''Je bent zwak, ik denk dat het geen moeite voor me zal zijn.'' Antwoorde Deidara dan emotieloos op haar woorden. Haar kwade gedrag deed hem niets, ze overtuigde hem totaal niet. Het was eerst zien en dan geloven. ''Als je werkelijk een leider van de hyvins bent, bewijs het dan.'' Vervolgde Deidara dan en zijn ogen vernauwde. Hij zou laten zien wat hij werkelijk was, en dat hij iemand was die niet te stoppen was.
Lila

Lila

Ninja Character
Wapens:

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht   Zucht I_icon_minitimeza jan 23, 2010 5:32 pm

Lila keek hem aan en trok haar zwaard. Ze keek hem strak aan en stond klaar. Ze zou niet als eerste aanvallen. Dat had ze ook wel geleerd maarja. Ze keek even naar haar paard en dan meteen weer naar Deidara. Ze lette erg goed op hem en hield haar zwaard goed vast voor als hij zou aanvallen.
Deidara

Deidara

Ninja Character
Wapens:

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht   Zucht I_icon_minitimeza jan 23, 2010 5:44 pm

Deidara keek nog steeds met vernauwde ogen naar haar en hij grijnsde toen breed. Het zag er naar uit dat hij de eerste zet kreeg en deze accepteerde hij met veel plezier. Hij rende ineens op haar af en vlak voor haar gooide hij enkele shuriken knives en kunai's naar haar. Onder tussen dat de die naar haar toe vlogen sprong hij omhoog en landde hij achter haar en het paard.
Lila

Lila

Ninja Character
Wapens:

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht   Zucht I_icon_minitimeza jan 23, 2010 5:47 pm

Lila keek en schrok wel. Ze voelde hoe ze geraakt werd in haar beide armen en kneep haar ogen dicht. Ze trok ze eruit en gooide ze meteen super hard naar hem terwijl ze haar omdraaide. Ze keek even naar haar armen en richtte het zwaard op hem. "Is dat alles?" siste ze en keek hem aan.
Gesponsorde inhoud

Zucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht   Zucht I_icon_minitime

Zucht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Neutraal Gebied :: Vallei-
Ga naar: