Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The story of ninja's
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Grrr....

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Tayuya

Tayuya


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 30

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: Love only standing in the way. IT HAS NO USE!!!
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:37 pm

Tayuya sloeg de deur dicht en beet op haar onderlip. De beet in haar hand deed nog steeds pijn. Ze bond er gauw wat verband om die al snel donkerder kleurde. Ze keek naar haar fluit. Dat dom wicht had haar fluit nog eens laten doorbijten ook. Ze opende een kast waar nog meer fluiten hingen. Ze haalde er dezelfde uit. Er was immers niets speciaal aan de fluit zelf. Tayuya keek naar het raam en liep er naar toe. Ze keek er uit. Ze zuchtte even. Ineens werd de deur dicht geslagen en keek ze op.

[Alleen Naruto en Tayuya...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:39 pm

Naruto was Tayuya al die tijd gevolgd en kwam de kamer binnen. Hij sloeg de deur hard dicht. Zijn rode ogen keken strak naar haar. "Hoe durf je..." gromde hij laag. "Hoe durf je om Hinata te slaan!..." riep hij uit en keek strak naar Tayuya. Hij kneep zijn vuisten samen en rende op haar af. Een rode gloed bleef achter hem en Naruto's ogen waren strak op tayuya gericht. Ze had nog steeds haar tweede vorm en was dus ook sterker dan normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tayuya

Tayuya


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 30

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: Love only standing in the way. IT HAS NO USE!!!
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:44 pm

Tayuya keek om naar Naruto en zag de vuist naderen. Ze hield hem tegen met een hand en duwde hem terug. Ze greep haar fluit en speelde een deuntje met dichte ogen. Toen ze ineens haar ogen opende grijnsde ze. Demon Flute: Phantom sound Chains... ging het door haar gedachten. Ze grijnsde en keek naar Naruto. Ze stopte met fluiten. "Veel plezier..." ze ze en ging genietend in de stoel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:47 pm

Naruto merkte dat hij terug geduwd werd. Hij hoorde het liedje en slikte ineens kon hij niet meer bewegen. Hij werd door een onzichtbare kracht naar beneden geduwd en zijn ogen sloot hij even. Hij opende ze weer en bevond zich in een kamer. Een kamer met botten. Hij keek angstig rond. "Wat is dit..." mompelde hij en keek rond. Hij probeerde te bewegen maar touwen die aan zijn lichaam zaten hielden het tegen. Ineens voelde hij iets aan zijn rechter arm. Hij keek er naar. Zijn ogen verwijdde zich. Zijn vlees begon langzaam weg te smelten van zijn botten. Naruto keek met angstige ogen er naar. Ineens voelde hij een enorme pijn. "AAAAH!!!!!" ging het door het kasteel. Naruto keek angstig naar zijn arm en bleef het uitschreeuwen van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tayuya

Tayuya


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 30

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: Love only standing in the way. IT HAS NO USE!!!
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:51 pm

Tayuya keek naar Naruto en grinnikte. Er gebeurde niets als je zo naar Naruto keek. Naruto voelde alleen maar het effect van haar illusie. Ze grinnikte. "Denk niet dat het zomaar een illusie is....je pijn is zo echt als elk dat gevoeld is." zei ze kil. Ze grinnikte en keek naar Naruto. Ze liep een rondje om haar heen en grinnikte. Ze liep naar het raam en keek er uit. Dit zou nog wel even kunnen duren.

[Iedereen is nu vrij te reageren]
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 16-01-10

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: I have a black heart.
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:55 pm

Céline kwam rustig aangereden op haar paard. Ze liet haar stoppen en sprong eraf. Ze grijnsde even en hoorde de gil. "Zozo" zei ze met een valse grijns en liep naar boven. Ze klopte even en liep naar binnen. Ze knikte en boog voor Tayuya en zag opeens Naruto. Hij... dacht ze geschrokken. Ze slikte even en keek dan snel naar Tayuya. Ze hoopte maar dat ze er neits van zei of wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.twilight-mania.com
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:19 pm

Hinata rendde met volle snelheid door het bos en zag al snel het kasteel en ze keek ernaar. Ze sprong een boom in en sprong de berg op en keek nieuwsgierig naar het kasteel en vroeg zich af wie er was. Ze sprong behendig en geluidsloos op het kasteel en hoordde geschreeuw en kreeg even wijdde ogen. Ze liep balancerend over het vensterbank en stoptte bij het open raam en keek naar binnen. Niemand kon haar zo zien en vanuit haar ooghoeken keek ze dus naar binnen en ze zag de jongen die ook in haar clan zat ook zag ze Tayuya en een ander meisje en ze gromdde maar was nog doodstil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:23 pm

Naruto keek langzaam omhoog. Zijn rode ogen keken de omgeving rond. De stem van Tayuya bereikte hem wel maar leek van ver te komen. Hij probeerde te bewegen met zijn andere arm maar het deed alleen maar meer pijn. Hij schreeuwde het opnieuw uit. Hij keek naar zijn andere arm. Deze begon ook weg te smelten. Hij wilde zich verzetten maar de touwen hielden het tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tayuya

Tayuya


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 30

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: Love only standing in the way. IT HAS NO USE!!!
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:26 pm

Tayuya keek grijnzend naar wat er gebeurde. "Je houdt het langer vol dan andere..." zei ze. "Je hebt pit jongen..." zei ze. "Je zou het goed doen in de Pahas..." zei ze. "Ik stel een voorstel voor...ik laat je vrij als je voor mij werkt in de oorlog..." zei ze kalm. Ze grijnsde lichtjes. Ze keek Céline aan. "Welkom..." ze ze en keek haar genietend aan. "Dit ongure gespuis wilde me aanvallen. Omdat ik zijn vriendinnetje aanviel.. Hmm Hinata was haar naam. Die komt nog wel aan de beurt..." mompelde ze gemeen. Ze keek nogmaals naar naruto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:28 pm

Naruto hoorde de voorstel die Tayuya maakte. Hij verbeet de pijn en sloot zijn ogen. Hij opende ze en hij keek naar waar de stem vandaan kwam. "Nooit..." siste hij kwaad. "Nooit zal ik voor je werken..." zei hij en dacht aan Hinata. "Hinata..." mompelde hij met ergens in zijn achterhoofd hopend dat ze het zou horen. Hij verbeet de pijn op zijn lip die langzaam begon te bloeden. "Niemand.....Niemand doet mijn vrienden pijn...." zei hij met een nijdige en lage stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:30 pm

Hinata hoordde het geschreeuw en kon er niet tegen en ze wou niet weer een lid kwijt raken door iemand. Ze rendde over de vensterbank en sprong op het balkon en ze beet in haar duim. Ze mompelde wat en duwde haar hand op de grond. Opeens kwamen er enkele honden van verschillende maten tevoorschijn en eentje kon praten. "zorg dat jullie de vrouw met het rode haar te pakken krijgen" zei ze rustig. Pakkun sprong voorop en rendde richting het raam en de rest volgdde. Zij zelf rendde ook achter hun aan en samen met de honden sprong ze het raam binnen. Pakkun en de rest vlogen op de vrouw af en grepen haar in haar armen en benen dat ze niet kon bewegen. "laat hem vrij" en ze keek hem gemeen aan en ze lette niet op het meisje met de blauwe ogen maar ze lette wel op "Byakugan" mompelde ze zacht en ze opende haar ogen. Nu kon ze al de chakra door 'de vrouw haar lijf zien stromen en ze keek even bezorgd naar Naruto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tayuya

Tayuya


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 30

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: Love only standing in the way. IT HAS NO USE!!!
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:35 pm

Tayuya keek naar Naruto. "Dan zal de marteling door blijven gaan jongen man..." zei ze en liep naar hem toe. Ze gaf hem een kusje op de mond en legde zijn hand ineens op zijn hoofd. "Maar ik bewonder je doorzettingsvermogen." zei ze en lachtte even. Maar die lach verstomde toen er ineens een paar honden naar haar toe sprongen. Ze bromde even. "Dus je vriendinnetje komt je helpen..." siste ze. "Is 'nee' ook een optie..." vroeg ze aan Hinata met sarcatische stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:38 pm

Norwood hoorde door zijn eigen geschreeuw heen ineens een zachtte meisjes stem. Hij keek rond maar zag nog steeds niet door de illusie heen. "Hinata...?" mompelde hij. Hij keek op en hoorde wat ze zei. Hij keek richting waar het raam moest zitten. Hij keek strak er naar. Hij zag dat wel niets. Zijn monsterlijke uiterlijk was verminderd en zijn blauwe ogen keken in de richting van Tayuya. Zijn handen en tanden waren weer normaal. Hij voelde ineens een stekende pijn door zijn benen gaan. Hij beet zijn tanden op elkaar en probeerde niet te schreeuwen. Toch hoorde je een vaag geschreeuw zijn mond ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:46 pm

Hinata keek naar Tayuya en zag de kus en gromdde half en zag Naruto vechten en snoof. De honden beten hard en ze hielden haar stevig vast der moest heel wat voor zijn om hun lost te krijgen. Ze keek naar Naruto "ik ben het Naruto rustig maar alles komt goed" en ze keek weer kwaad naar Tayuya "iedereen manipuleren om je bij je groep te krijgen he nou zo werkt het niet" zei ze "gentle fist" mompelde ze zacht. Ze rendde op Tayuya af en kon haar chakra punten zien en ze sloeg met haar hand op het chakrapunt bij haar hart en ze was echt kwaad. Ze sprong naar achter en rendde naar Naruto en keek naar hem en tildde zijn hoofd op "Naruto hoor je me???" en ze probeerde iets te bedenken zodat de illusie weg zou gaan. En de honden hielden haar nog stevig vast en Hinata keek even naar hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tayuya

Tayuya


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 30

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: Love only standing in the way. IT HAS NO USE!!!
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimedi jan 19, 2010 2:14 pm

Tayuya keek op toen ze op haar af kwam rennen. "Mooi niet" mompelde ze en wilde het tegen houden maar de honden hielden haar tegen. Ze probeerde ze lost te krijgen maar dat lukte niet. Haar ogen waren vool woede. "Hmmm....die illusie krijg je niet zomaar ongedaan..." zei ze met bittere stem en keek strak naar Hinata. Het chakrapunt op haar hart was geraakt en dat had enigzins gevolgen op haar ademhaling. Ze haalde zwaarder adem dan normaal en ze begon licht te zweten. "Ik weet niet wat je daarnet deed maar ik zet het je betaalt...." zei ze en keek strak naar Hinata.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimedi jan 19, 2010 2:32 pm

Naruto keek half op toen hij hoorde dat Hinata in de omgeving was. Hij bromde zelf even licht. "Als je haar ook maar met één vinger aanraakt dan zal ik je...." bromde hij lichtelijk geirriteerd tegen Tayuya. Naruto kon niet veel doen in deze situatie. Hij keek op toen hij de stem van Hinata tegen zich hoorde praten. Het leek opnieuw van ver te komen maar hij kon het verstaan. Hij voelde woede opborrelen. Langzaam kroop er uit zijn lichaam een oranjekleurige chakra en hij kreeg opnieuw zijn rode ogen. Hij beet zijn tanden op elkaar. Hij probeerde te bewegen en kwam langzaam los van de illusie te komen. Hij bromde licht en op den duur voelde hij de pijn weg gaan. Hij opende zijn ogen en zag de kamer weer voor zich. Hij keek strak naar Tayuya. Hij was uit de illusie en dat zonder enig jutsu te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimedi jan 19, 2010 7:27 pm

Hinata keek naar Tayuya en hoordde haar zwaarder ademhalen en ze had nog steeds haar Byakugan. "ik heb je chakrapunt bij je hart geraakt en als ik je harder had geraakt was het fataal geweest" zei ze kwaad en ze keek naar de honden. De honden bleven door bijten en hielden gewoon nog steeds vast Pakkun keek even naar Hinata voor instructies maar hield nog steeds vast. Ze keek toen weer naar Naruto en hoordde toen wat ie zei en ze zag de oranjegloed om heen komen en ze zag zijn rode ogen. Gelukkig hij is uit de illusie en ze stond rustig op en zag dat Naruto heel erg kwaad was en ze keek hem even verbaasd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 16-01-10

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: I have a black heart.
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimedi jan 19, 2010 9:23 pm

Céline grijnsde vals en trok haar katana. Ze liep rustig naar Hinata en stak opeens langs achteren de katana in haar rug. Ze stak hem er helemaal door en rukte hem eruit. Ze trapte haar zodat ze zou vallen en keek haar aan. "Iemand vergeten" zei ze met een valse grijns en keek haar aan. Ze keek even naar Tayuya en Naruto maar hield haar verder op Hinata.

[Dankje om op mij te wachten Smile]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.twilight-mania.com
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimedi jan 19, 2010 9:57 pm

Naruto keek strak naar Tayuya. Hij bromde kwaad en wilde op Tayuya afspringen. Maar ineens zag hij iets vanuit zijn ooghoeken. Zijn ogen verwijdde zich. Het zwaard was door Hinata heen. Hij keek naar Celine en pakte haar bij de keel. Met grof geweld gooide hij haar tegen Tayuya aan. Hij keek naar Hinata. Hij pakte haar vast en rende weg. Het was een fout om hier te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 16-01-10

Ninja Character
Soort: Paha
Partner: I have a black heart.
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimedi jan 19, 2010 10:01 pm

Céline viel op de grond en stond op. Ze keek hem na. "Lafaard!" riep ze hem kwaad achterna en maakte de katana schoon. Ze grijnsde even vals en keek dan naar Tayuya. Ze trok haar recht en keek haar aan. "Gaat het," vroeg ze rustig en keek haar aan. Ze had niets dus de oorlog was perfect voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.twilight-mania.com
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitimedi jan 19, 2010 10:42 pm

Hinata keek naar Tayuya en had even niet op het andere meisje gelet en opeens voeldde ze een katana door haar heen steken. Haar ogen werden groot en ze kneep haar ogen pijnlijk dicht en het bloed begon te stromen. Ze hoesste bloed op en de honden die Tayuya vast hadden verdwenen opeens in de rook. Opeens werd ze duizelig en lag ze op de grond door de trap en ze kneep haar ogen weer pijnlijk dicht. Opeens werd ze opgetild en ze hoestte weer bloed op en ze had erge pijn en ze zou nog wraak nemen op dat meisje wacht maar.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grrr.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grrr....   Grrr.... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grrr....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Paha Gebied :: Kasteel-
Ga naar: