Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The story of ninja's
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 it sure is a windy day

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimezo jan 17, 2010 10:43 pm

Naruto zat op de daken van de stad. Zijn masker zat achter op zijn hoofd. Hij keek rond en dacht na. Zijn blauwe ogen gleden over de straat. Het was rustig en dat deed hem goed. Zijn blonde haar wapperde in de wind en zijn benen hingen over de rand van het dak. Hij zuchtte even en keek voor zich. "Het is vandaag erg winderig..." klaagde hij er met een zucht uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimezo jan 17, 2010 10:47 pm

Hinata rendde over de daken en sprong over de brede stukken er tussen en ze ging erg snel. Het masker wat aan de zijkant van haar hoofd hing vloog bijna af en ze keek even om haar heen. Haar blik bleef hangen op een jongen met net zo'n masker als haar en haar ogen werden wijd en ze had de rand van het dak niet gezien. Ze bleef haken met haar voet en viel voorover het gat in tussen de 2 huizen. Er hing gelukkig een draad tussen voor de was en ze kon zich nog net daar aan vast grijpen. Ze trok zich lenig op en stond uit eindelijk op het draad en zuchtte opgelucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimezo jan 17, 2010 10:54 pm

Naruto keek op bij het horen van voeten die over daken gingen. Hij zag een meisje rennen. Kennelijk lette ze niet op want ze viel. Naruto sprong naar de overkant om haar te helpen en keek het breede steegje in. Hij zuchtte opgelucht. "Hey, gaat het?" vroeg hij met een wat luidere stem. Zijn blauwe kalme ogen keken even naar het masker maar hij keek al gauw weer terug naar haar gezicht, althans wat hij er van kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimezo jan 17, 2010 10:58 pm

Hinata hield goed haar evenwicht op het dunne draadje en ze keek naar de was die erop hing. Gelukkig was daar niks mee gebeurd en ze keek naar de ramen die open stonden. Ze hoordde opeens een stem en ze keek omhoog waardoor het masker achter op haar hoofd schoof en je haar hele gezicht kon zien. Ze had ook zijn vraag gehoord en ze glimlachtte lichtjes en ze sprong gemakkelijk weer op het dak. "ja hoor het gaat goed" zei ze rustig en haar blik viel op zijn gezicht en daarna op het masker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 4:54 pm

Naruto keek naar Hinata en glimlachte. "Mooi..." zei hij. Hij keek opnieuw naar het masker. "Ik zie dat je een vergelijkbaar masker hebt..." zei hij met opgewekte stem en wees er even naar. Hij haalde de zijne van zijn hoofd af en keek er naar. Glimlachend keek hij naar haar. Zijn masker had de vorm van een vogel. Hij glimlachte en keek naar Hinata. Hij kon niet duidelijk opmaken wat het was aangezien ze hem achterop haar hoofd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 7:36 pm

Hinata glimlachtte rustig en keek nog steeds naar de jongen en keek naar het masker en ze keek hem aan toen hij wat zei. Ze haaldde het masker van haar hoofd en ze keek ernaar de hare had een vorm van een hond en ze deed hem weer op aan de zijkant van haar hoofd. "dus jij bent ook een anbu lid???" ze keek hem verbaasd aan. "ik dacht dat heel de clan was uitgemoord maar blijkbaar was er nog iemand over" dacht ze. En ze keek hem nog steeds verbaasd aan en ze deed een pluk haar achter haar oor en ze keek even rond haar maar ze keek al snel weer naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:26 pm

Naruto hoorde haar woorden en grinnikte. Hij glimlachte. "Degene die het heeft gedaan moet heel wat in zijn mars hebben om mij te vermoorden...." zei hij en lachtte even. Hij was vrolijk en dat kon je merken. Hij keek naar Hinata en keek haar aan. "Dus de clan is uitgemoord..." zei hij ineens serieus. "Hmmm. Ik weet er niets van. Misschien was ik op een missie..." zei hij en keek haar aan. Hij keek haar aan. "Maar hoe dan ook kan de clan weer opnieuw opgezet worden. En alleen is het moeilijker dan met zijn twee..." zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:37 pm

Hinata keek naar de jongen en hoordde zijn woorden en ze kniktte begrijpend en ze grinnikte even "hetzelfde bij mij" zei ze rustig. En ze keek even naar de lucht en ze zette een hand op haar heup en keek weer naar de jongen. Toen hoordde ze zijn andere woorden en ze hoordde zijn sirieuze stem en ze zuchtte even diep "ja...." zei ze met een soort van triestte blik en ze keek weer rustig en ze keek hem aan "ik heb je ook nooit eerder gezien misschien komt dat door het masker, maar ik was erbij en ik was de enige die terug kon vechten en was de enige levende over dus de vijand was ook dood" zei ze rustig. "lijkt me een goed idee en dan gaan we toch op zoek naar nog meer leden" ze grijnsdde even en keek even over alle huizen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:02 pm

Naruto grinnikte en keek haar aan. Haar woorden die triest klonken raakte hem. Hij legde een arm op haar schouder en keek haar aan. "Ik had er het liefst bij willen zijn. Misschien hadden er dan meer mensen het weten te halen..." zei hij en keek haar aan met een blik dat je gelijk het gevoel gaf dat hij het meende. Hij keek haar aan en liet zijn hand weer naast hem hangen. "Ik heb jou ook nooit gezien..." zei hij kalm en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:21 pm

Hinata voeldde zijn hand op haar schouder en ze keek op naar hem en ze glimlachtte lichtjes. Het gaf haar een fijn gevoel dat er nog een lid was en dat zij niet de enigste meer was. Ze keek hem even aan en ze hoordde zijn woorden "ach ja zo gaat het nou eenmaal" zei ze rustig. En aangezien ze zijn naam nog niet wist en zijn woorden hoordde vroeg ze het maar gewoon. "en wat is jou naam???" en ze keek hem glimlachend aan en haar ogen gleden even over hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:31 pm

Naruto hoorde haar woorden die ze zei en glimlachte. "Ik zou graag willen dat ik er iets aan kon doen. Maar dat kan ik nou eenmaal niet.." zei hij. "Ik kan alleen maar de toekomst beter maken dan de geschiedenis veranderen..." zei hij kalm en keek haar aan. Hij hoorde haar vraag en glimlachte. "Uzumaki Naruto..." zei hij. "Maar Naruto is ook goed..." zei hij en glimlachte. "En....jou naam is?" vroeg hij en keek haar aan. Er sierde een glimlach op zijn gezicht. Zijn blauwen ogen keken haar kalm aan en wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimema jan 18, 2010 10:50 pm

Hinata keek geïnteresseerd naar hem en hoordde zijn woorden en ze glimlachtte lichtjes. "ik wou dat ik dat ook kon en het is jou schuld niet" en ze keek heel even naar de lucht. Ze keek daarna weer rustig naar hem en ze hoordde zijn woorden "wat een mooie naam de mijne is Hyuuga Hinata maar noe me maar gewoon Hinata". Ze grinnikte even en ze haaldde haar hand even door haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 17-01-10

Ninja Character
Soort: Hyvin
Partner: Hmmm? who will love me?
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimedi jan 19, 2010 2:22 pm

Naruto keek haar aan en glilmachte. "Dat voelt in ieder geval goed om dat te horen..." zei hij en glimlachte. "Hinata Hyuuga? Aangenaam..." zei hij met een vriendelijke stem en grinnikte. "Jij hebt ook een mooie naam..." zei hij en tikte met zijn vinger even tegen haar voorhoofd. Hij glimlachte en keek haar aan. Zijn haren wapperde nog steeds in de wind en Naruto keek even naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Ninja Character
Soort: Puolueettomia
Partner: forget it... but if you can steal it you can have it maybe
Wapens:

it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitimedi jan 19, 2010 7:23 pm

Hinata keek hem aan en glimlachtte lichtjes en ze hoordde zijn woorden en door de wind wapperden haar haren ook. Ze keek even op zij en hoordde zijn laatste woorden en ze keek hem aan "dankjewel" zei ze rustig en ze glimlachtte. Opeens voeldde ze een vinger tegen haar voorhoofd tikken. "hey" zei ze droog en ze priktte hem in zijn zij en ze grijnsdde en ze keek ook even over de daken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





it sure is a windy day Empty
BerichtOnderwerp: Re: it sure is a windy day   it sure is a windy day I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
it sure is a windy day
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hyvin Gebied :: Stad-
Ga naar: